Tämä näyttölaite mahdollistaa tavaroiden kaltevan asettelun. Kalteva teline takaa ensimmäisen tuotteen täydellisen esittelyn hyllyn reunalla.
Viite: 72100218
Kokonaismitat: 376 x 180 x h 177 mm
Käyttömitat: 810 x 610 h 1450 mm
Kantavuus: 10 kg
Tyhjäpaino: 0.5 kg
Pohjan verkot: 75 mm välein
28 cm pitkä alumiininen "silbato tren" on suloinen pehmolelu, joka yhdistää pandan suloisuuden viehättävään nauhaan. Tämä karhu on täydellinen lahja rakkauden ja ystävyyden ilmaisemiseen kaikissa tilaisuuksissa, olipa kyseessä syntymäpäivä, vuosipäivä tai vain jonkun erityisen päivän piristäminen. Sen houkutteleva muotoilu ja pehmeä turkki tekevät siitä ihanteellisen kumppanin halattavaksi ja leikkimiseen, tuoden iloa niin lapsille kuin aikuisillekin.
Valmistettu korkealaatuisista materiaaleista, "silbato tren" on turvallinen ja kestävä, mikä takaa, että siitä tulee elinikäinen ystävä. Sen helppohoitoisuus tekee siitä ihanteellisen päivittäiseen käyttöön. Yllätä rakkaasi tällä viehättävällä pandalla, joka varmasti saa heidät hymyilemään. Anna rakkautta ja suloisuutta "silbato tren" -pehmolelulla.
Ohjelmistoinsinöörien koulutus hallintojärjestelmien suunnittelussa CAM-järjestelmässä 3D-mallien avulla, mukaan lukien suositukset tietokonevarusteiden valintaan.
Jälkikäsittelyjen kirjoittaminen ja suositusten valmistelu jälkikäsittelyjen toiminnalle.
Hallintojärjestelmien kehittäminen omille osille. Seurannan ja visualisoinnin prosessin valinta käsittelylle, mahdollisten törmäysten poistaminen koneen toimivien osien ja asennettujen laitteiden sekä osan välillä.
Viite
Kunto: Uusi
H0-mittakaavan JUNA, joka koostuu X4316 moottorivaunusta ja XR8312 SNCF vaunusta LS Models -merkkiltä. Tämä juna toimii vaihtovirralla ja dekooderilla.
Epoche II, Bw Chemnitz, Rbd Dresden
Tekniset tiedot:
• 5-napainen moottori flywheelilla
• lämminvalkoinen, suuntaa vaihtava huippuvalo
• digitaalinen liitäntä NEM 651:n mukaan
• vaunuyhteys NAM358:n mukaan lyhyillä vaunuyhteysmekanismeilla
• erittäin yksityiskohtainen alusta ja kotelo
• paljon eristyksissä olevia ja lisättyjä yksityiskohtia
Tilausnumero: 1010 603
Valikoimamme sisältää liitososia, messinkisiä, muovisia ja teräksisiä viiltohuuhtimia, alumiinisia reikähuuhtimia sekä mallimerkintöjä eri versioissa.
Erityisesti liitososissa tarkkuus ja täsmällisyys ovat avainasemassa. Monet osat valmistamme erityisesti meille, ja näin voimme taata, että kaikki istuu ja sopii!
Tietysti meillä on myös viiltohuuhtimia eri viiltoleveyksillä ja versioilla. Tarjontamme täydentää hyödyllinen lisävaruste, kuten suuttimien esitäyttölaite ja viiltohuuhtimien puhdistaja.
Erityinen palvelu mallimerkintöjen valikoimassa: Teidän ei tarvitse aina ottaa koko pakkausyksikköä. Päivämääräkilvet ja messinkiset liukumerkit täydentävät valikoimaamme.
Kehitämme yksilöllisiä tekoälyratkaisuja ja tarjoamme pitkäaikaista tukea. Paikallisista ratkaisuista pilvessä hallittaviin verkkosovelluksiin.
Kehitämme räätälöityjä tekoälyratkaisuja, jotka on erityisesti suunniteltu yrityksesi tarpeisiin. Yli kymmenen vuoden kokemuksella tekoälyteknologiasta tarjoamme tarkasti kehitettyjä sovelluksia, jotka yksinkertaistavat liiketoimintaprosesseja ja lisäävät tehokkuutta.
Asiantuntemus tekoälyssä: Vuosien kokemuksemme takaa luotettavat ratkaisut monimutkaisiin vaatimuksiin.
Luotettavuus: Tarjoamme vakaita ja turvallisia tekoälyjärjestelmiä, jotka on räätälöity erityisiin liiketoimintatarpeisiisi.
Pitkäaikainen tuki: Asiakkaamme nauttivat jatkuvasta tuesta varmistaakseen ratkaisujen suorituskyvyn.
Innovatiiviset teknologiat: Käytämme edistyneitä menetelmiä parantaaksemme jatkuvasti tarjontaamme.
Suunnittelemme ja valmistamme säiliöitä erilaisiin sovelluksiin. Olipa kyseessä nesteet tai kaasut, säiliömme ovat turvallisia, kestäviä ja räätälöityjä tarpeisiisi.
Raiteilla kulkeva kuljetusvaunu, jossa on sisäänrakennettu saksihissipöytä levykoilien kuljetusta varten. Levykoilit nostetaan nosturilla prismakupille hissipöydällä.
Koneelle, johon materiaali syötetään, hissipöytä ulosvedetään ja koilista nostetaan koneeseen.
Teräskabinetit, joita käytetään teho muuntajille, akkuvarastoinnille tai HVAC-sovelluksille kaikentyyppisissä rautatieajoneuvoissa: raitiovaunu, metro, alueellinen (EMU, DMU), nopea ja veturi. Kootaan hitsaamalla EN 15085 CL1 -standardin mukaisesti, niitataan, liimataan ja jauhemaalataan EN 45545 HL7 -standardin mukaisesti.
HDPE:stä valmistettu elementti, huoltovapaa.
Käyttöikä 3–12 vuotta.
Sertifioitu EN1176-standardin mukaan.
Saatavilla veturi ja tavaravaunut.
Dokumentit
Ref:JIV0813
Malli poskisuojilla. PU-päällyste, PVC-sisus. POLYOIL+PPG=EVA vaahtomuovitäyttö.
Korvasuojat. Pään päällä oleva kiristys nauhoilla, takana ja leuassa tarranauhalla.
Erittäin nopea käyttöön laitto, erinomainen tuki, kevyt ja mukava.
Helppo huolto (voitele saumat säännöllisesti vaseliinilla, pyyhi sisäpuoli kevyesti kostealla liinalla jokaisen harjoituksen jälkeen).
Kapea raidehöyryveturi tyyppi HF 110C "Nicki S", aikakausi IV.
Voima kaikilla kolmella veturin akselilla kytkinvarsien kautta, virranotto kolmelta veturin akselilta, moottori flywheelilla, NEM 651 -liitäntä, kattila, vesikotelot ja veturin runko vetovoiman lisäämiseksi metallista, veturin ja tendin lyhyt kytkin.
Ohjelmistosuunnittelijoiden koulutus CAM-järjestelmän hallintaohjelmien suunnittelussa 3D-mallien avulla, mukaan lukien suositukset tietokonevarusteiden valintaan.
Jälkikäsittelyjen kirjoittaminen ja suositusten valmistelu jälkikäsittelyjen toiminnalle.
Hallintaohjelmien kehittäminen osillesi. Seuranta- ja visualisointiprosessin valinta käsittelyä varten, koneen käyttöelementtien mahdollisten törmäysten poistaminen asennettujen laitteiden ja osan kanssa.
Suunnitteluinsinöörien koulutus käsiteltyjen osien 3D-mallien suunnittelussa CAD-järjestelmissä tietokonevarusteiden valintaa koskevien suositusten kanssa.
75 515 suoran vesikotelon kanssa on myös 75 501 säilynyt jälkipolville. Rbd Cottbus, Bw Zittau, Ep.III.
Alun perin Saksan valtakunnan rautateiden museojunaksi suunniteltu, se myytiin vuonna 1977 Saksan höyryveturimuseolle (DDM) Neuenmarkt-Wirsbergissä.
75 501 kuului vuodesta 1960 Bw Zittau:hun, jossa se myös poistettiin käytöstä vuonna 1967.
Mallimme esittää 75 501:n toimintakunnossa kyseisen aikakauden aikana.
Tekniset tiedot:
• 5-napainen moottori flywheelilla
• lämminvalkoinen, suuntaa vaihtava huippuvalo
• digitaalinen liitäntä NEM 651:n mukaan
• Kytkentäliitäntä NEM358:n mukaan lyhyellä kytkentämekanismilla
• erittäin yksityiskohtainen alusta ja kotelo
• paljon eristettyjä ja lisättyjä yksityiskohtia
Tilausnumero: 1010 605
Museojuna, Rautatiemuseo Schwarzenberg (VSE), BW Schwarzenberg.
Tekniset tiedot:
• Moottori flywheelilla
• Erittäin yksityiskohtainen alusta ja kotelo
• Monia eristyksissä ja lisättyjä yksityiskohtia
Mallimme esittää junan nykytilan Schwarzenbergin rautatiemuseossa (VSE).
Tilausnumero: 1012 103
Epoche V / VI. Tätä mallia valmistetaan vain asiakastilauksesta pienissä sarjoissa. Painatus on toteutettu monimutkaisilla tarroilla ja suojalakalla.
• 5-napainen Mashima-moottori, joka ohjaa kaikkia 4 akselia kardaanivarsien kautta
• Vaihteleva huippuvalaistus
• Digitaalinen liitäntä NEM 662 (Next18) -standardin mukaan
• Mallin mukainen painatus
Tilausnumero: 10 11 611
Tilauksen numero digitaalinen: 10 11 614